Koopbis Dijital Dönüşüm

  • Kooperatif tarafından yetkilendirilmesi gereken kişiyi belirlenmesi ve bakanlık sürecinde destek olunması.
  • Yetkilendirme tamamlandıktan sonra, gerekli belgelerin hazırlanması için rehberlik ve danışmanlık hizmetinin verilmesi.
  • Dijital dönüşümle ilgili KOOPBİS sistemine verilerin yüklenmesi ve adım adım destek sunulması.
  • Gerektiğinde belgelerin güncellenmesi ve yeniden yüklenmesi için kooperatifin bilgilendirilmesi.

Koopbis Dijital Dönüşüm hizmeti; KOOPBİS’e gerekli tüm belgeleri eksiksiz, hatasız ve zamanında yüklemelerini sağlamayı amaçlar. Bu hizmet, kooperatiflerin dijital veri yönetimi sürecinde yaşadıkları zorlukları ortadan kaldırır ve KOOPBİS’e uyumlu, düzenli bir belge yönetimi sağlar.

Faydalar

  • Resmi Süreçlerin Kolaylaştırılması
  • Adım Adım Destek
  • Belgelerin Güncellenmesi ve güncel tutulması
  • Zaman Tasarrufu
  • Yasal sorumluluğun yerine getirilmesi

(1.A) Koopbis Dijital Dönüşüm ve Yıllık Danışmanlık Hizmeti

  • Kooperatiflerin ihtiyaç analizi yapılarak, eksikliklerin tespit edilmesi, çözümlerin sunulması ve hedeflerin belirlenmesi.
  • Yıl boyunca belge hazırlık ve yükleme süreçlerinde destek sağlanması.
  • Periyodik denetimler ve doğrulama süreçlerinin uygulanması.
  • Yaşanılan herhangi bir problemde danışmanlık ve çözüm önerilerinin sunulması.

Koopbis Dijital Dönüşüm ve Yıllık Danışmanlık Hizmeti ile; kooperatiflerin KOOPBİS’e uyum süreçlerini en yüksek verimlilikte sürdürebilmesi sağlanır. Sürekli destek ve uzmanlıkla, belge yönetimi zahmetsiz ve sorunsuz hale getirilir.

Faydalar

  • Sürekli Destek ve İzleme
  • Zaman ve İş Gücü Tasarrufu
  • Yasal sorumluluğun yerine getirilmesi,