Koopbis Dijital Dönüşüm
- Kooperatif tarafından yetkilendirilmesi gereken kişiyi belirlenmesi ve bakanlık sürecinde destek olunması.
- Yetkilendirme tamamlandıktan sonra, gerekli belgelerin hazırlanması için rehberlik ve danışmanlık hizmetinin verilmesi.
- Dijital dönüşümle ilgili KOOPBİS sistemine verilerin yüklenmesi ve adım adım destek sunulması.
- Gerektiğinde belgelerin güncellenmesi ve yeniden yüklenmesi için kooperatifin bilgilendirilmesi.
Koopbis Dijital Dönüşüm hizmeti; KOOPBİS’e gerekli tüm belgeleri eksiksiz, hatasız ve zamanında yüklemelerini sağlamayı amaçlar. Bu hizmet, kooperatiflerin dijital veri yönetimi sürecinde yaşadıkları zorlukları ortadan kaldırır ve KOOPBİS’e uyumlu, düzenli bir belge yönetimi sağlar.
Faydalar
- Resmi Süreçlerin Kolaylaştırılması
- Adım Adım Destek
- Belgelerin Güncellenmesi ve güncel tutulması
- Zaman Tasarrufu
- Yasal sorumluluğun yerine getirilmesi
(1.A) Koopbis Dijital Dönüşüm ve Yıllık Danışmanlık Hizmeti
- Kooperatiflerin ihtiyaç analizi yapılarak, eksikliklerin tespit edilmesi, çözümlerin sunulması ve hedeflerin belirlenmesi.
- Yıl boyunca belge hazırlık ve yükleme süreçlerinde destek sağlanması.
- Periyodik denetimler ve doğrulama süreçlerinin uygulanması.
- Yaşanılan herhangi bir problemde danışmanlık ve çözüm önerilerinin sunulması.
Koopbis Dijital Dönüşüm ve Yıllık Danışmanlık Hizmeti ile; kooperatiflerin KOOPBİS’e uyum süreçlerini en yüksek verimlilikte sürdürebilmesi sağlanır. Sürekli destek ve uzmanlıkla, belge yönetimi zahmetsiz ve sorunsuz hale getirilir.
Faydalar
- Sürekli Destek ve İzleme
- Zaman ve İş Gücü Tasarrufu
- Yasal sorumluluğun yerine getirilmesi,